Головна » Файли » Методичний кабінет |
2016-03-18, 2:25 PM | |
ВИХОВУЄМО ПСИХОЛОГІЧНУ СТІЙКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Вчора, 17 березня 2016 року , на базі Яструбинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний навчально-практичний семінар вчителів зарубіжної літератури, на якому розглядалося актуальне питання формування психологічної стійкості особистості засобами літератури. Із вступним словом про формування особистості засобами мистецтва виступила Л.В.Лопатинська, методист суспільно-гуманітарних предметів РМК КУ «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти». Теоретичне питання з формування психологічної стійкості особистості засобами літератури було представлено мультимедійною презентацією та роздано на паперових і електронних носіях учителям шкіл району для власного практичного використання в роботі. Модель учительської реалізації можливостей формування психологічної стійкості учнів продемонстровано на практиці через проведення уроку зарубіжної літератури з учнями 5 класу на тему «Ідея радості життя та відкриття світу у творі «Поліанна» Елеонор Портер» Давидович Ларисою Анатоліївною, вчителем зарубіжної літератури Яструбинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Вчителем майстерно було використано бесіду, спрямовану на обговорення психологічних ситуацій, стану та поведінки героїв, психологічне малювання (словесний опис стану героя у конкретний момент, вияв емоцій учня, викликаних епізодом уявної зустрічі з героєм), пошук психологічних причин успіху персонажа, психологічне експериментування із текстом твору, використання з цією метою відеороликів екранізованого твору, фото фрагментів із твору, продемонстрованих через мультимедійну дошку. Все це було запорукою успіху на уроці, де учні виявили велику активність і глибоку зацікавленість при вивченні твору і формуванні власної психологічної стійкості до сприйняття негативного і знаходження різноманітних приводів для формування власного позитиву. Щоб висловити власне враження від роботи на уроці і учнів, і присутніх вчителів, Лариса Анатоліївна використала метод колористики. Учні і вчителі , вибирали, обґрунтовуючи власний вибір, стакани з різнокольоровими сипучими матеріалами, надсипали певного кольору сипучу суміш у велику вазу, створюючи ними власний кольоровий настрій. Роботу вчителя зараз неможливо уявити без використання інформаційно-комп`ютерних технологій, без оволодіння азами медіа культури. На семінарі вчитель зарубіжної літератури Дорошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кравченко Н.А. , щойно повернувшись з курсової перепідготовки, проінформувала про новинки в освітньому просторі медіа культури. На семінарі мова йшла не тільки про використання різних інтернет-сайтів як допоміжних джерел у підготовці та проведенні навчальних занять, а і про створення власних блогів учителів, подальше успішне оволодівання комп`ютерними технологіями та можливості використання медіа ресурсів. Після активного діалогу-обговорення з колегами, озброєними прийомами роботи та видами навчальної діяльності учнів з питання формування психологічної стійкості, задоволені вчителі поверталися в свої школи .
| |
Переглядів: 324 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |