Головна » Файли » Методичний кабінет

17 березня 2016 року , на базі Яструбинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний навчально-практичний семінар вчителів зарубіжної літерат
2016-03-18, 2:25 PM

ВИХОВУЄМО ПСИХОЛОГІЧНУ СТІЙКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ

   Вчора, 17 березня 2016 року , на базі Яструбинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний навчально-практичний семінар вчителів зарубіжної літератури, на якому розглядалося актуальне питання формування психологічної стійкості особистості засобами літератури.

   Із вступним словом про формування особистості засобами мистецтва виступила Л.В.Лопатинська,  методист суспільно-гуманітарних предметів РМК КУ «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти».

   Теоретичне  питання  з формування психологічної стійкості особистості засобами літератури було представлено мультимедійною презентацією та роздано на   паперових і електронних носіях  учителям шкіл району для  власного практичного використання в роботі.

   Модель  учительської реалізації можливостей формування  психологічної стійкості учнів продемонстровано на практиці через проведення уроку  зарубіжної літератури з учнями  5 класу на  тему «Ідея радості життя та відкриття світу у творі «Поліанна» Елеонор Портер» Давидович Ларисою  Анатоліївною,  вчителем зарубіжної літератури Яструбинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

    Вчителем майстерно було використано бесіду, спрямовану на обговорення психологічних ситуацій, стану та поведінки героїв, психологічне малювання (словесний  опис стану героя у конкретний момент, вияв емоцій учня, викликаних епізодом  уявної зустрічі з героєм), пошук психологічних причин успіху персонажа, психологічне експериментування із текстом твору, використання з цією метою відеороликів екранізованого твору, фото фрагментів із твору, продемонстрованих через мультимедійну дошку. Все це було запорукою успіху на уроці, де учні виявили велику активність і глибоку зацікавленість  при вивченні твору і формуванні власної психологічної стійкості до сприйняття негативного і знаходження  різноманітних приводів для формування власного позитиву.

   Щоб висловити власне враження від роботи на уроці і учнів, і присутніх вчителів, Лариса Анатоліївна використала метод колористики.  Учні  і  вчителі , вибирали,  обґрунтовуючи власний вибір, стакани з різнокольоровими сипучими матеріалами, надсипали  певного кольору  сипучу суміш у велику вазу, створюючи ними власний  кольоровий настрій.

   Роботу вчителя зараз неможливо уявити без використання інформаційно-комп`ютерних технологій, без оволодіння азами медіа культури. На семінарі  вчитель  зарубіжної літератури  Дорошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Кравченко Н.А. , щойно повернувшись з курсової перепідготовки, проінформувала  про новинки в освітньому просторі медіа культури.  На семінарі мова йшла  не тільки про використання різних інтернет-сайтів  як допоміжних джерел у підготовці та проведенні навчальних занять, а і про створення власних блогів учителів, подальше  успішне оволодівання  комп`ютерними технологіями та  можливості використання медіа ресурсів.

    Після активного діалогу-обговорення з колегами, озброєними прийомами роботи та видами навчальної діяльності учнів з  питання формування психологічної стійкості, задоволені вчителі поверталися в свої школи .

 

 

Категорія: Методичний кабінет | Додав: Адміністратор
Переглядів: 324 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0