ІНФОРМАЦІЯ

на виконання   листа УОНО № 2199-01 від 13.05.2008р.

 

 

                 Одним із пріоритетних завдань відділу освіти Вознесенської райдержадміністрації є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них питань.

             Основними законодавчими актами, якими керується у своїй роботі відділ освіти у сфері розгляду звернень є: Конституція України, Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента від 7 лютого 2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкція з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

            Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до відділу освіти, а також постійний аналіз,узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушували громадяни, та усунення причин, що породжували звернення.

            Основними формами роботи із зверненнями громадян у відділі освіти є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, згідно накладеної на них резолюції начальником, організація прийому громадян, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

                 З метою належного інформування населення про можливість звернення до начальника та головних спеціалістів відділу освіти затверджений графік особистого прийому громадян наказом відділу освіти №426 від 31.12.15, виїзного прийому громадян - №427 від 31.12.15. 

              Особистий прийом начальником відділу освіти здійснювався відповідно до затвердженого наказом відділу освіти №426 від 31.12.2015 року, за ІІІ квартал 2016 року на особистому прийомі начальника відділу освіти надійшло 9 звернень, що на 1 звернення більше порівняно з відповідними періодом 2015 року.

                Графік особистого прийому громадян начальником та головними спеціалістами відділу освіти розміщено у приймальні відділу освіти на видному місці та надруковано в районній газеті «Вісті Вознесенщини». Прийоми проводяться регулярно у встановлені графіком дні та години.

              На розгляд до відділу освіти за ІІІ квартал  2016 року надійшло 9 письмових звернень громадян, що на 1 звернення більше у порівняні з ІІІ кварталом  2015 року. Аналіз звернень за їх видами показує, що більшість звернень, що надійшли до відділу освіти за відповідний період 2016 року становлять заяви.

               Протягом звітного періоду  не надійшло  колективних звернень.

           З метою забезпечення відкритості та швидкого вирішення звернень громадян успішно продовжує функціонувати нова форма спілкування з громадянами району «Гаряча лінія» та «Телефон довіри», який функціонує в відділі освіти за номером (05134)3-26-20, згідно наказу №428 від 31.12.2015 року. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.

             Також видані накази від 10.03.2016 року №95 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2015 року» та від 10.03.2016 року №96 «Про стан виконавської дисципліни за підсумками 2015 року».

              Питання роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах при начальнику відділу освіти.

             Робота  із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи відділу освіти та знаходиться під постійним контролем начальника відділу освіти.

 

 

 

 

                  Начальник відділу освіти                                                              Н.В. Лапаєва

 

                  Попова, 4-23-35

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

на виконання   листа УОНО № 2199-01 від 13.05.2008р.

 

           Одним із пріоритетних завдань відділу освіти Вознесенської райдержадміністрації є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них питань.

           Основними законодавчими актами, якими керується у своїй роботі відділ освіти у сфері розгляду звернень є: Конституція України, Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента від 7 лютого 2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Інструкція з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

           Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до відділу освіти, а також постійний аналіз,узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушували громадяни, та усунення причин, що породжували звернення.

          Основними формами роботи із зверненнями громадян у відділі освіти є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, згідно накладеної на них резолюції начальником, організація прийому громадян, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

          Особистий прийом начальником відділу освіти здійснювався відповідно до графіка особистого прийому громадян затвердженого наказом відділу освіти №551 від 30.12.2014 року, за І півріччя 2015 року на особистому прийомі начальника відділу освіти надійшло 20 звернень, що на 4 звернення менше порівняно з відповідними періодом 2014 року.

          Графік особистого прийому громадян начальником та головними спеціалістами відділу освіти розміщено у приймальні відділу освіти на видному місці та на веб-сайті відділу освіти. Прийоми проводяться регулярно у встановлені графіком дні та години.

          На розгляд до відділу освіти за І півріччя 2015 року надійшло 4 письмові звернення громадян, що на 2 звернення більше у порівняні з І півріччям 2014 року. Аналіз звернень за їх видами показує, що усі звернення , що надійшли до відділу освіти за відповідний період 2015 року становлять заяви.

Протягом звітного періоду  не надійшло  колективних звернень.

          З метою забезпечення відкритості та швидкого вирішення звернень громадян успішно продовжує функціонувати нова форма спілкування з громадянами району „Гаряча лінія” та „телефон довіри", який функціонує в відділі освіти за номером (05134)3-26-20. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.

         04.03.2015 року відбулася нарада відділу освіти з директорами шкіл, відповідальними за роботу зі зверненнями громадян, з питання «Організація роботи зі зверненням громадян». За результатами наради прийнято рішення: 1. Суворо дотримуватися графіків особистого прийому громадян; 2. Розглядати звернення громадян, які входять безпосередньо до компетенції навчальних закладів. Тримати на постійному особистому контролі виконання Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008; Посилити персональну відповідальність за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, що порушуються у заявах і скаргах громадян.

         Крім того, на виконання  абзацу 9 пункту 4 Указу Президента України від 7 лютого 2008 № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян   та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті відділу освіти.

Також відправлено на публікацію інформацію про стан роботи зі зверненням громадян за І півріччя 2015 року до районної газети «Вісті Вознесенщини».

Питання роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах при начальнику відділу освіти.

Робота  із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи відділу освіти та знаходиться під постійним контролем начальника відділу освіти.

 

Додаток: на 16 арк.

 

Начальник відділу освіти                                                                        А.М.Куровська

Ніколайчук, 4-52-00

 

Дані

про кількісний характер звернень громадян, що надійшли

 до відділу освіти Вознесенської райдержадміністрації

за І півріччя  2015 року

 

Звернення громадян, що надійшли.

З них:

І півріччя 2015 року

І півріччя  2014 року

письмові

4

2

на особистому прийомі

20

22

на виїзному прийомі

-

-

колективні

-

-

повторні

-

-

Загальна кількість звернень

24

24

 

 

Питання, які порушуються у зверненнях громадян

 

І півріччя  2015 року

І півріччя 2014 року

Соціальний захист

Про надання матеріальної допомоги

 

 

Соціальна допомога

 

 

Праця і заробітна плата

Про нарахування та виплату коштів (заробітна плата)

 

 

Стипендія, пенсія

 

 

Соціальні виплати

 

 

Житлова політика

Про надання житла

 

 

Покращення житлових умов

 

 

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

Про порушення прав учнів

 

1

Правопорушення батьків, учнів, вчителів

 

 

Неправомірні дії керівництва

3

 

Освіта

Про ремонт, газифікацію, добудову навчальних закладів

3

4

Про матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів

 

 

Про забезпечення підвезення дітей, вчителів на навчання

5

 

Про зарахування на навчання, поновлення на навчанні, переведення

 

 

Кадрові питання (атестація, педнавантаження, правомірність призначення-звільнення)

4

4

Про переведення на державну форму навчання, зменшення вартості навчання, отримання кредиту

 

 

Про працевлаштування

3

4

Про покращення організації навчально-виховного процесу

 

 

Про відкриття, недопущення закриття, відновлення роботи навчальних закладів

 

5

Факти корупції

 

 

Інші питання

6

6

ВСЬОГО:

24

24